Pirkėjas neturi teisės grąžinti šių prekių:

  • kokybiškų maisto produktų;
  • kokybiškų prekių, kuriomis Pirkėjas naudojosi, jas sugadino, pažeidė jų pakuotę ar dėl kitų Pirkėjo atliktų veiksmų prekės prarado prekinę išvaizdą;
  • kitų prekių, kurias Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti vadovaudamasis galiojančiais teisės aktais.

Prekės laikomos kokybiškomis, jei nėra pasibaigęs prekių galiojimo terminas, dėl netinkamų laikymo sąlygų iki prekių perdavimo Pirkėjui nėra pakitusi prekių konsistencija ar kitos esminės ypatybės, prekės nėra pažeistos mechaniškai, nėra pažeistos jų pakuotės ar nėra kitų prekių kokybės trūkumų.

Norėdamas pasinaudoti teise grąžinti prekes, Pirkėjas turi informuoti Pardavėją apie prekių grąžinimą ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių perdavimo Pirkėjui dienos ir informuoti Pardavėją apie norimą grąžinti prekę adresu hemp@copperfield.lt. Pardavėjas įsipareigoja susisiekti su Pirkėju per 5 d.d. ir susitarti dėl prekių grąžinimo. Gavę Jūsų siuntą, pinigus grąžinsime per 14 darbo dienų į tą pačią sąskaitą, iš kurios buvo atliktas pirminis apmokėjimas. Visas pašto/muitinės išlaidas, susijusias su keičiamos ar grąžinamos prekės siuntimu, apmoka Pirkėjas.

Grąžinamos ar keičiamos kokybiškos prekės privalo būti nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos (nenuimtos ir nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) ir negali būti naudotos. Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje, tos pačios komplektacijos, kokia buvo Pirkėjo gauta, būtinai pateikiant prekės įsigijimo dokumentą. Jeigu prekė nėra visos komplektacijos, yra sugadinta, netvarkinga arba nėra tinkamai supakuota, Pardavėjas turi teisę nepriimti prekės, jos nekeisti ir negrąžinti už prekę Pirkėjo sumokėtų pinigų.